Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Κυνηγάμε Ελεύθερα - μία απάντηση

Συγχαρητήρια στον «Μυθοπλάστη» για την καλοπροαίρετη κριτική και τα άκρως εποικοδομητικά σχόλια:

Παράθεση:
Κυνηγάμε ελεύθερα, και ας έχουμε άχρηστους εκπροσώπους της «μαμάς» Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Ελλάδας

Αναρωτιέμαι που έχουν κρυφτεί όλοι οι «χρήσιμο»..

Δεκτή και απαραίτητη η καλόπιστη κριτική αλλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η πλήρης απαξίωση του συστήματος όπως εκφράστηκε με την εν λόγω πρόταση του Μυθοπλάστη:
Κυνηγάμε ελεύθερα, και ας έχουμε άχρηστους εκπροσώπους της «μαμάς» Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Ελλάδας

----------------------------------------------------------------------------

      Τα παραπάνω σχόλια τα άφησε συνάδελφος κυνηγός στο forum του «Κυνηγού» του καπετάν Ζέππου με αφορμή δικό μου δημοσίευμα με τίτλο «Ελεύθερο κυνήγι - Κυνηγάμε ελεύθερα» και όπου έκλεινα το κείμενο μου με τη φράση: «Κυνηγάμε ελεύθερα, και ας έχουμε άχρηστους εκπροσώπους της «μαμάς» Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Ελλάδας».

       Ο συνάδελφος κυνηγός που διατηρεί και μία πολύ καλή σελίδα για το κυνήγι στην Ελλάδα – που μπορείτε να δείτε εδώ ή στα λινκς του ιστολογίου μας, ενοχλήθηκε από τη συγκεκριμένη φράση μου και την χαρακτηρίζει ως «απαράδεκτη»

      Θεωρώ πως είναι δικαίωμα όλων μας να εκφραζόμαστε ελεύθερα και να καταθέτουμε όσα πιστεύουμε πως πρέπει να διαβαστούν ή να λεχθούν. Με τη συγκεκριμένη φράση μου που είναι πολύ συγκεκριμένη, δεν απαξιώνω κανένα απολύτως σύστημα. Είναι πιστεύω σαφέστατη η πρόθεση μου να καταδείξω την χρόνια ανυπαρξία της Κεντρικής Ομοσπονδίας και μόνο αυτής.

      Για την Ομοσπονδία Ελλάδας όμως, στο περιοδικό «Κυνήγι» του Ελεύθερου Τύπου την Τετάρτη στις 30 Δεκεμβρίου, καταθέτω την άποψή μου, ελεύθερα, και δίχως τυχούσες «παρερμηνείες».


Σημείωση: διαβάζω πάρα πολλά έντυπα που αφορούν το κυνήγι, πολλές επίσης ηλεκτρονικές σελίδες, forums κυνηγετικά. Κατά την τάξη, θα έπρεπε το σημείωμα τούτο να το κατέθετα στο forum του καπετάν Ζέππου. Δεν το έκανα όμως για έναν απλό και μόνο λόγο, δεν συμμετέχω σε συζητήσεις στα forums. Αυτή είναι μία αρχή μου που την κρατώ όσο μπορώ. Υπό αυτήν την έννοια, καπετάν Ζέππο, σου οφείλω μία συγνώμη.